Strony

sobota, 13 lipca 2013

Na warsztacie : Coral Prosilk, cztery odcienie.




Kocham lakiery do paznokci.
Postanowiłam Wam trochę opowiedzieć o lakierach z Delia Cosmetics






 


Zauroczyły mnie kolory tych lakierów, więc wzięłam aż ( a może tylko ) cztery.
 Numer : 169.158.170.179

Kolory:   Są przepiękne. To trzeba przyznać. Ja wybrałam cytrynowy, zielony, różowy i miętowy. Ich numerki : 
Mięta 179.
Żółty ( bardziej cytrynowy ) 170.
Zielony 169.
Róż wpadający w pomarańcz 158.

Konsystencja: Lakiery są dość gęste, co niektórym może przysparzać trochę kłopotu. Jednak niej jest to aż taki wielki problem. Bardziej przyczepiłabym się do trwałości.

Trwałość : Właśnie. Lakiery odpryskują już na drugi-trzeci dzień. Ale na stopach utrzymują się prawie tydzień. Jak dla mnie super :-)
A jak jest z wysychaniem?  Otóż o DZIWO! Emalia schnie w mgnieniu oka, co jest dla mnie ogromnym plusem, ponieważ co chwilę coś robię i nie mogłabym po pomalowaniu paznokci leżeć przez godzinę i czekać aż wyschną. Dostałabym bzika...










Ocena 4+











2 komentarze:

  1. nie wyglądają akurat na gęste, w buteleczce widać, jakby były takie raczej przezroczyste kolorki, a jeżeli nie lubisz długo suszyć polecam kropelki przyspieszające schnięcie, mam z essence i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa pierwsze są gęste, a dwa ostatnie już nie :)
      Wolę pierwszą grupę :)
      Dzieki, obczaję :)

      Usuń