Strony

sobota, 13 lipca 2013

Z serii ulubione zapachy. Lady Rebel Mango & Rock Deluxe


Uwielbiam zapachy.
Uwielbiam ładnie pachnieć.
Uwielbiam jak ktoś pyta mnie gdzie kupiłam takie piękne perfumy.

Dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat :

Lady Rebel Mango & Rock Deluxe


_________________________________________________________________________

 Mango

 Są to perfumy jak na moją kieszeń dość drogie, ale urzekły mnie.
Mają zapach intensywny, ostry, ale gdy spryskamy nim ciało on robi się słodszy i delikatniejszy.
Bardzo długo się utrzymuje. To tyczy się też Rock Deluxe.
Cóż..nie miałam ich długo, mimo że butla to aż 100ml !
Ale powiem Wam, że to najlepsze perfumy, a raczej woda toaletowa jakie do tej pory miałam.
Ten zapach mnie w pozytywny nastrój, choć na dłuższą metę może Was od niego rozboleć głowa,
jeżeli jesteście przyzwyczajone do delikatnych nutek :-)
Buteleczka jest bardzo ładna. Ta akurat przezroczysta, perfumy natomiast lekko różowe.



Ocena 6

_________________________________________________________________________

Rock Deluxe
 Jedno wielkie AH!
Czuję owocowy zapach, ale z nutką czegoś ostrego. Bardzo, bardzo intensywny. Nieziemski.
Kształt buteleczki jest identyczny, zmienia się naklejka i kolor.
Dodano do niej czachy, gitary. Wprowadziło to rockowy klimat, czyli coś co jest mi bardzo bliskie.
Zapach jest bardzo wyrafinowany. Intensywniejszy od różowej wersji. 

 
Ogólnie polecam z całego serca. Oczywiście ten zapach moim zdaniem bardziej nadaje się na specjalne okazje. Ja go tak właśnie używałam. Jest wyjątkowy i trzeba go wyjątkowo traktować.
Niestety nie mam jeszcze najnowszego Lady Rebel Mango Dance Queen, ale mam nadzieję, że to się zmieni.





Ocena 6+ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz