Strony

niedziela, 14 lipca 2013

Na warsztacie: Nivea body milk Nourishing




Ciężko jest mi znaleźć odpowiedni
dla mnie balsam do ciała. Jakiś czas temu
była promocja w Rossmanie na balsamy Nivea.
Jak się spisał?







________________________________________________________________

Nivea Odżywcze mleczko do ciała
intensywnie pielęgnujące


Od początku nastawiłam się na to, że to będzie dość dobry balsam, pomimo swojej
niskiej ceny. A jak było?


Konsystencja:  Dość rzadka, ale chyba takie lubię najbardziej. Ładnie rozprowadza się na skórze. Szybko się wchłania. Czyli wszystko OK.



Zapach: Osobiście wolę delikatne zapachy, chyba że akurat kończą mi się perfumy :-) he he!
Zapach tego balsamu jest delikatny, typowo kremowy, bez żadnych nut owoców, kwiatów itd.
To mi się w nim podoba. Utrzymuje się na skórze długo.

Czy działa?: Tak działa :-) Ale w moim przypadku skóra jedwabiście będzie gładka, gdy potraktuje ją tym mleczkiem dwa razy. Najlepszy efekt jest na nogach, są cudownie gładkie.....
Podsumowując jest to produkt godny polecenia. Na pewno wiele z Was go uwielbia. Przy najbliższej okazji kupię go jeszcze raz, ponieważ ten już jest na wykończeniu :-(
Aha! Pojemność to 400ml. mam go od  uwaga...kwietnia! Czyli długo, nie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz