Strony

niedziela, 25 sierpnia 2013

Moja "kolekcja" butów


Postanowiłam Wam pokazać moje buty :)
Nie jest ich dużo, mimo że uwielbiam je kupować.
Zazwyczaj te w których nie chodzę po prostu oddaję na zbiórki odzieży i butów używanych.
Dzisiaj pokażę Wam większość moich butów, zaczynamy?



Kupiłam je wczoraj w Galerii Korona Kielce.
Kosztowały mnie jedynie 9,99 zł, ponieważ w Centro
obowiązuje teraz promocja 9,99 za letnie buty i torebki + 3 zł biżuteria.
Niestety się rozczarowałam sklepem w Kielcach. Butów za tą cenę nie było prawie żadnych,
a torebek wcale. Biżuteria też już przebrana...
Centro w Plejadzie Sosnowiec jest o wiele lepsze.






To chyba moje ulubione buty. Są one ze strony ebuty.pl.
Po przyjeździe kuriera i odpakowaniu paczki przeraziłam się wysokością
obcasa, bo to 13cm. Myślałam, że nie będę umiała w nich chodzić, ale o dziwo
są mega wygodne, ładnie trzymają się na nodze, mają antypoślizgową podeszwę.
Byłam w nich na studniówce i spisały się znakomicie.







Kupione na przecenie w Deichmannie. Od razu zwróciłam na nie uwagę, 
ze względu na ich złote wykończenie. Zawsze chciałam mieć takie szpileczki.
Niestety pomimo platformy są niewygodne...
Byłam w nich już kilka razy i naprawdę po krótkim czasie źle mi się
w nich chodziło. Myślę czy ich nie sprzedać lub wymienić na inne :)






Buty kupione na studniówkę 2012 w jakimś sklepie na rynku w pobliskim
miasteczku. Bardzo wygodne, chyba najwygodniejsze ze wszystkich
moich butów na obcasie. Trochę niedokładnie wykonane, ale to się
przeboleje. Chyba każda z nas powinna mieć w szafie takie buty, które
można założyć do wszystkiego :)






Niemiłosiernie mnie obcierają...
Bez plastrów nie da się w nich chodzić.
Są bardzo ładne, podobają mi się te ćwieki, które już powoli się
ścierają. Buty też już nie są w idealnym stanie.






Kupione na bazarku za grosze. Jakoś nie za specjalna, ale czego
spodziewać się po takich butkach :)
Wygodne, miękkie, mają słodką kokardkę. Jakie buty są..każdy widzi :)
Już swoje przeżyły.






Żałuję, że je kupiłam. Były drogie, są złej jakości, źle się w nich chodzi.
Paski, które się zapina nie trzymają dobrze nogi, brzydko się układają
i rozciągają! Jedynie z wyglądu te buty są ładne.
Nie wiem co z nimi zrobię, na razie leżą...




Kolejne koturny. Strona ebuty.pl
Ubóstwiam je :) Mega wygodne, ślicznie wyglądają.
Noga dobrze się trzyma, buty się nie ślizgają.
Jest tylko jeden problem. Małe kamyczki moją zostawać
w podeszwie. Buty były niedrogie :)






Kochane na dzisiaj to tyle :)
Butów nie ma dużo. Pokazałam Wam te, które odpowiadają porze roku.
Na co dzień chodzę w sandałach też z ebuty.pl, ale sa zbyt zniszczone
żeby je pokazywać z bliska :)
Mam zamiar na jesień kupić workery i na zimę nowe kozaki.
Moje torebki też Wam pokaże za jakiś czas.
Śledźcie dzisiaj bloga...wyniki konkursu tuż tuż....

P.S
Marzę o Mellisach...ma któraś z Was?

Pozdrawiam !! ;*







4 komentarze:

  1. powiem,że mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kolekcja! podobają mi się bardzo jasne szpileczki, a cena za balerinki rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Koturny z których jesteś niezadowolona, zawsze możesz gdzieś wystawić do sprzedania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te brązowe :) w mojej szafie by się doskonale sprawdziły

    OdpowiedzUsuń